exOTP - Elektronické bankovníctvo ČSOB | ČSOB
Elektronické bankovníctvo ČSOB
Získajte okamžitý prehľad o stave Vášho účtu a ďalších bankových či poistných produktoch odkiaľkoľvek. Poslúži Vám k tomu Internetbanking Moja ČSOB a najlepšie hodnotená mobilná aplikácia ČSOB SmartBanking.
Klienti, ktorí už mali zriadené elektronické bankovníctvo v ČSOB pred migráciou účtov z bývalej OTP Banka Slovensko
Ak ste naším klientom s existujúcimi prístupmi do elektronického bankovníctva, svoje nové účty uvidíte v internetbankingu. O presune účtov vás budeme informovať aj písomne.
Postup pre klientov, ktorým sme založili nové elektronické bankovníctvo v rámci migrácie účtov z bývalej OTP Banka Slovensko
Do internetbankingu Moja ČSOB sa prihlásite prostredníctvom Identifikačného čísla IPPID (ktoré ostáva rovnané ako váš PID kód) a nového PIN kódu. Vaše prihlásenie budete, tak ako doteraz, potvrdzovať SMS autorizačným kódom.
V prípade, že ste používali fyzické zariadenie - token (DIGIPASS DP270), bude Vám automaticky aktivovaný SMS kľúč na mobilné tel. číslo, ktoré ste si nastavili v rámci elektronického bankovníctva bývalej OTP banky.
01
Otvorte si elektronické bankovníctvo
Otvorte si elektronické bankovníctvo internetbanking Moja ČSOB.
02
Vygenerujte si nový PIN kód
Na prihlasovacej stránke Moja ČSOB zvoľte možnosť „Zabudol som PIN/Generovať nový PIN“ a nastavte si nový PIN kód.
- Zadajte IPPID,
- mobilné číslo a
- e-mailovú adresu, ktorú ste používali pre elektronické bankovníctvo.
Ak potrebujete poradiť ako na zmenu PINu, pozrite si jednoduchý videonávod na nastavenie nového PIN kódu.
Časté otázky
Ak si tieto údaje nepamätáte, radi Vám ochotne pomôžeme na ČSOB Infolinke 02 5966 8844 alebo osobne v ktorejkoľvek ČSOB pobočke.
03
Prihláste sa IPPID-om a novým PIN kódom
Po nastavení vášho nového PIN kódu sa prihláste do internetbankingu Moja ČSOB, pomocou svojich prihlasovacích údajov (IPPID A PIN).
Identifikačného číslo (IPPID) ste v OTP banke poznali pod názvom PID.
Časté otázky
IPPID je 8 miestne osobné identifikačné číslo, ktoré sa využíva na prihlásenie do internetbankingu Moja ČSOB. Je to Vaša elektronická identita, ktorú ste v OTP banke poznali pod názvom PID. Ak si svoj IPPID nepamätáte vyhľadajte vo svojej doručenej pošte e-mail s predmetom „Vitajte v ČSOB" alebo kontaktujte ČSOB Infolinku 02 5966 8844.
V prípade, že ste vlastnili viac prístupov (PIDov) do elektronického bankovníctva, kontaktujte nás, prosím, na ČSOB Infolinke 02 5966 8844.
V prípade, že ste v OTP banke mali zriadenú elektronickú identitu so službami elektronického bankovníctva, pre Váš komfort sme Vám pridelili rovnakú identitu aj pre prístup do internetbankingu Moja ČSOB. To znamená, že na prihlásenie môžete využiť rovnaký IPPID (PID), ktorý ste používali doposiaľ.
Bohužiaľ, alias ČSOB elektronické bankovníctvo nepodporuje. Pre prihlásenie musíte použiť iba svoj IPPID (bývalý PID).
04
Potvrďte prihlásenie SMS kódom
- Pokiaľ ste v bývalej OTP banke používali SMS kľúč, v druhom kroku na prihlasovacej stránke Moja ČSOB zadajte do poľa Autentifikačný kód z SMS správy, ktorú banka pošle na rovnaké mobilné číslo, ktoré ste požívali pre autorizáciu v bývalej OTP banke.
- Pokiaľ ste v bývalej OTP banke používali fyzické zariadenie - token (DIGIPASS DP270), bude Vám automaticky aktivovaný SMS kľúč na mobilné tel. číslo, ktoré ste si nastavili v rámci elektronického bankovníctva bývalej OTP banky.
Časté otázky
Môžem naďalej používať SMS autorizáciu / SMS kód?Áno, aj po migrácii do nového elektronického bankovníctva môžete naďalej používať SMS kľúč, ktorý je pre existujúcich klientov naďalej podporovaný.
Mobilná aplikácia SmartToken postupne nahradí SMS kľúč, ktorý už banka novým klientom neposkytuje. Slúži na bezpečné prihlásenie sa do internetbankingu, elektronický podpis platieb v ňom a taktiež na prvotnú aktiváciu mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking.
Ak aplikáciu SmartToken nemáte:
- Aplikáciu si môžete stiahnuť v aplikačnom obchode: AppStore, Google Play a App Gallery.
- Pre aktiváciu SmartTokenu zadáte prihlasovacie údaje IPPID* a PIN.
- Prečítajte si podmienky a aplikáciu aktivujte.
- Na dokončenie aktivácie zadáte aktivačný kľúč, ktorý vám banka pošle na vaše mobilné číslo zaregistrované v bývalej OTP banke
Hotovo, pohodlne sa prihláste do internetbankingu Moja ČSOB alebo do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking.
Ak chcete mať elektronické bankovníctvo vždy po ruke, stiahnite si našu mobilnú aplikáciu ČSOB SmartBanking.
Nájdete ju cez mobilné zariadenie v AppStore, Google Play a App Gallery.
Limity pre podpisovanie platieb (limity pre autentifikačné zariadenia)
Ak ste využívali internetbanking v OTP banke bez možnosti zadávania platieb, rovnaký typ prístupu máte aj v internetbankingu Moja ČSOB.
Ak ste využívali aktívny prístup, naďalej môžete podpisovať neobmedzený počet platieb v Moja ČSOB. Limit pre každú platbu podpisovanú SmartTokenom v internetbankingu Moja ČSOB je nastavený na 34 000 €. O zmenu limitu môže požiadať držiteľ IPPIDu v ktorejkoľvek pobočke.
Limity pre platby zaslané prostredníctvom aplikácie ČSOB SmartBanking sú nemenné a nastavené na maximum 10 000 €/deň a 17 000 €/týždeň. Platby v aplikácii sú podpisované nastaveným PIN kódom.
Služba Corporate Internetbanking
V portóliu služieb OTP banky bola v rámci elektronického bankovníctva aj služba Corporate Internetbanking. Klientom, ktorí využívali túto službu s funkciou „spoločné podpisovanie“, sme sprístupnili internetbanking Moja ČSOB, avšak s pasívnym prístupom, teda bez možnosti zadávať platby.
Ak si želáte využívať internetbanking aktívne, prosím, navštívte nás osobne v ktorejkoľvek pobočke. O aktívne využívanie však musí požiadať majiteľ účtu, ku ktorému máte cez internetbanking prístup.