Platobný terminál v mobile ČSOB SmartPOS

Jednoduchý a prenosný platobný terminál v mobilnom telefóne od ČSOB.

  • Prijímanie platieb bez mesačných poplatkov
  • Finálna provízia za transakcie od 0,99 %
  • Jednoduchá obsluha
  • Využitie kdekoľvek s dosahom mobilného signálu
Som klient - Požiadať online Zavolajte mi

Platobné terminály

S ČSOB SmartPOS už vaši zákazníci hotovosť potrebovať nebudú.

Nebudete potrebovať:

  • Ďalšie zariadenie, stačí vám mobilný telefón
  • Platiť mesačné poplatky za službu

Tri podmienky fungovania ČSOB SmartPOS

Zariadenie s OS Android 10.0 a vyššie

Zariadenie vybavené minimálne
64-bitovým procesorom

Podpora NFC technológie

Prístup do aplikácie Google Play

Pomôžeme vám vyriešiť požiadavky týkajúce sa servisu a technických problémov. Stačí vyplniť formulár a my sa vám ozveme čo najskôr.

Napíšte požiadavku

Aktivácia ČSOB SmartPOS

1.

Podpíšte zmluvu

Podpíšte zmluvu o akceptácií platobných kariet prostredníctvom kvalifikovaného elektronického podpisu alebo v ktorejkoľvek pobočke ČSOB. Následne vám zašleme e-mail a SMS k aktivácii služby.

2.

Stiahnite si aplikácie

Do vášho zariadenia si stiahnite aplikácie ČSOB SmartPOS a ČSOB SmartPOS kĺúč.
ČSOB SmartPOS
ČSOB SmartPOS kľúč

3.

Prihlásite sa

Prihláste sa do aplikácie ČSOB SmartPOS a aktivujte si službu. Prihlasovacie údaje a postup nájdete vo svojom e-maile.

ČSOB SmartPOS ako štandardný platobný terminál

Mobilný ČSOB SmartPOS umožňuje:

Zobraziť transakčnú históriu

Stornovať už prijatú platbu

Prijímať bezkontaktné platby aj platby so zadaním PIN-u

Prijímať platby s variabilným symbolom

Výhodné cenové podmienky

Za využívanie ČSOB SmartPOS neplatíte žiadne mesačné poplatky. Platíte len za realizované transakcie. Z každej transakcie len 0,99 %.

  • Cena provízie je finálna bez ďalších poplatkov za transakcie
  • Uvedená cena je platná pre regulované spotrebiteľské karty vydané v Európskej únii

Akceptované platobné karty

Pomocou ČSOB SmartPOS je možné akceptovať nasledovné druhy platobných kariet:

Chcete sa dozvedieť aj o ďaľších riešeniach prijímania platieb? Pozrite si našu kompletnú ponuku platobných terminálov

Často kladené otázky

Áno, na prijatie platby je potrebné, aby bolo zariadenie pripojené na internet, či už prostredníctvom mobilných dát alebo WiFi pripojenia.

Aplikácia SmartPOS kľúč sa zobrazuje na zariadeniach, ktoré spĺňajú technické podmienky na inštaláciu aplikácie ČSOB SmartPOS . Ak zariadenie nespĺňa túto požiadavku, aplikácia SmartPOS kľúč sa v Google Play nezobrazí.

Áno, je to v poriadku, pri stiahnutí ČSOB SmartPOS sa v mobile zobrazí biela ikonka.

Na link vo verifikačnom e-maile je potrebné kliknúť z mobilu, v ktorom je nainštalovaný SmartPOS.

V tomto prípade je potrebné napísať mail na akceptaciakariet@csob.sk, požiadat o deaktiváciu služby na pôvodnom zariadení a následne si aktivovať SmartPOS na novom zariadení. Je to bezplatné, a nebude vám účtovaný žiadny poplatok za reinštaláciu.

ČSOB SmartPOS nie je možné využívať na mobilných telefónoch značky HUAWEI, pretože na nich nie je možné využívať Google Play (vzhľadom na rozhodnutie spoločnosti Google).

Všeobecné informácie

Nechajte nám na seba kontakt a my vám zavoláme alebo kontaktujte Infolinku ČSOB banky.

alebo zavolajte

0850 111 990

Technická podpora

Pomôžeme vám vyriešiť požiadavky týkajúce sa servisu a technických problémov. Stačí vyplniť formulár a my sa vám ozveme čo najskôr.

Máte záujem?

Vyplňte krátky formulár a čoskoro sa vám ozveme.

1.

Vyplňte kontaktný formulár

2.

Budeme vás kontaktovať

Kontaktný formulár

Vyplňte, prosím, svoje meno a priezvisko
Pole telefón má nesprávny tvar.
Nepamätáte si svoje IČO? Vyhľadajte svoju firmu cez obchodný register
Pole IČO má nesprávny tvar. Zadajte 8 miestne číslo.
Nebola zvolená žiadna pobočka.


* Polia označené hviezdičkou sú povinné.

 
Odoslať

Informácia o spracúvaní osobných údajov

Osobné údaje poskytnuté na základe tohto kontaktného formuláru spracúva prevádzkovateľ Československá obchodná banka, a.s. v rozsahu meno, priezvisko a kontaktné údaje len pre účely spätného kontaktovania po dobu 1 roka od jeho odoslania. Informácia o spracúvaní osobných údajov a o právach dotknutých osôb je bližšie uvedená v Memorande ochrany osobných údajov na www.csob.sk.