Vážený návštevník,
používate internetový prehliadač, ktorý z dôvodu bezpečnosti a používateľského komfortu už nepodporujeme. Pri prehliadaní s Vaším starým prehliadačom, stránky nebudú fungovať správne.
Pre plnohodnotný zážitok použite, prosím, novší a bezpečnejsí prehliadač (napríklad Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge).
Jednoduchý a prenosný platobný terminál v mobilnom telefóne od ČSOB.
Nebudete potrebovať:
Zariadenie s OS Android 10.0 a vyššie
Zariadenie vybavené minimálne
64-bitovým procesorom
Podpora NFC technológie
Prístup do aplikácie Google Play
Pomôžeme vám vyriešiť požiadavky týkajúce sa servisu a technických problémov. Stačí vyplniť formulár a my sa vám ozveme čo najskôr.
Napíšte požiadavku1.
Podpíšte zmluvu
Podpíšte zmluvu o akceptácií platobných kariet prostredníctvom kvalifikovaného elektronického podpisu alebo v ktorejkoľvek pobočke ČSOB. Následne vám zašleme e-mail a SMS k aktivácii služby.2.
3.
Prihlásite sa
Prihláste sa do aplikácie ČSOB SmartPOS a aktivujte si službu. Prihlasovacie údaje a postup nájdete vo svojom e-maile.Zobraziť transakčnú históriu
Stornovať už prijatú platbu
Prijímať bezkontaktné platby aj platby so zadaním PIN-u
Prijímať platby s variabilným symbolom
Za využívanie ČSOB SmartPOS neplatíte žiadne mesačné poplatky. Platíte len za realizované transakcie. Z každej transakcie len 0,99 %.
Pomocou ČSOB SmartPOS je možné akceptovať nasledovné druhy platobných kariet:
Chcete sa dozvedieť aj o ďaľších riešeniach prijímania platieb? Pozrite si našu kompletnú ponuku platobných terminálov
Áno, na prijatie platby je potrebné, aby bolo zariadenie pripojené na internet, či už prostredníctvom mobilných dát alebo WiFi pripojenia.
Aplikácia SmartPOS kľúč sa zobrazuje na zariadeniach, ktoré spĺňajú technické podmienky na inštaláciu aplikácie ČSOB SmartPOS . Ak zariadenie nespĺňa túto požiadavku, aplikácia SmartPOS kľúč sa v Google Play nezobrazí.
Áno, je to v poriadku, pri stiahnutí ČSOB SmartPOS sa v mobile zobrazí biela ikonka.
Na link vo verifikačnom e-maile je potrebné kliknúť z mobilu, v ktorom je nainštalovaný SmartPOS.
V tomto prípade je potrebné napísať mail na akceptaciakariet@csob.sk, požiadat o deaktiváciu služby na pôvodnom zariadení a následne si aktivovať SmartPOS na novom zariadení. Je to bezplatné, a nebude vám účtovaný žiadny poplatok za reinštaláciu.
ČSOB SmartPOS nie je možné využívať na mobilných telefónoch značky HUAWEI, pretože na nich nie je možné využívať Google Play (vzhľadom na rozhodnutie spoločnosti Google).
Nechajte nám na seba kontakt a my vám zavoláme alebo kontaktujte Infolinku ČSOB banky.
alebo zavolajte
Pomôžeme vám vyriešiť požiadavky týkajúce sa servisu a technických problémov. Stačí vyplniť formulár a my sa vám ozveme čo najskôr.
Zapojte sa do súťaže so službou SmartPos a vyhrajte poukážku v hodnote 50 EUR na nákup v e-shope ALZA.SK.
Do súťaže sa môžu zapojiť iba klienti segmentu Podnikatelia a malé firmy s ročným obratom do 1,5 mil. EUR, ktorí spĺňajú podmienky uvedené v štatúte súťaže.
Desať klientov s najvyšším počtom transakcií za obdobie trvania súťaže získa automaticky po jej ukončení poukážku na nákup v e-shope ALZA.SK v hodnote 100 EUR.
Podmienky na zaradenie do žrebovania
Ďakujeme za dôveru. Teraz ste o krok bližšie stať sa klientom ČSOB. Čoskoro sa vám ozveme ohľadom stretnutia.