Havarijné poistenie auta -Kasko za skvelú cenu | ČSOB
Havarijné poistenie - KASKO
- poisťujeme nové aj jazdené autá
- NON-STOP asistenčné služby v cene poistenia
- možnosť výberu spoluúčastí - FIX 50 €, FIX 100 € alebo 5% (min. 150 €)
Havarijné poistenie vozidla
Poistenie je určené pre osobné a dodávkové motorové vozidlá do 3,5 tony vrátane štandardnej alebo mimoriadnej výbavy. K novému alebo aj k existujúcemu poisteniu vášho vozidla si môžete zriadiť pripoistenia podľa vlastného výberu.
S našim poistením získate
- Poistné krytie poškodenia alebo zničenia vozidla v prípade: havárie, krádeže, živelnej pohromy, vandalizmu alebo hlodavcami,
- možnosť poistiť si nové alebo jazdené automobily,
- platnosť poistenia v rámci krajín Európy a Turecka,
- NONSTOP asistenčné služby.
Ďalšie výhody poistenia
- Zľava na produkty ČSOB Finančnej skupiny a zľava pri ročnej platbe poistného,
- možnosť výberu sumy spoluúčasti,
- možnosť nahlásiť poistnú udalosť jednoducho online,
- voliteľné pripoistenia ďalších rizík.
Naša ponuka v balíku poistenia
Plné havarijné poistenie
Havárie
Živelné udalosti
Hlodavce
Vandalizmus
Odcudzenie vozidla
Asistenčné služby
Čiastočné havarijné poistenie
Havárie
Živelné udalosti
Vandalizmus
Hlodavce
Odcudzenie vozidla
Asistenčné služby
Voliteľné pripoistenia k havarijnému poisteniu
poistenie finančnej straty (GAP), vhodné najmä pre nové autá,
poistenie skiel (s výnimkou strešných a panoramatických okien),
úrazové poistenie prepravovaných osôb vrátane vodiča,
poistenie batožiny,
poistenie náhradného vozidla.
Ako zriadiť poistenie online
Vypočítate cenu poistenia.
Vyplníte vaše osobné údaje a údaje o vozidle.
Uhradíte platbu za poistné online alebo prevodom.
Zmluvné dokumenty vám doručíme e-mailom.
Najčastejšie otázky
Aké vozidlá nie je možné poistiť cez web ČSOB Poisťovne?
Online nie je možné poistiť vozidlá taxislužby, autopožičovne, vozidlá na prevoz nebezpečného nákladu, s prednostným právom jazdy, historické vozidlá a vozidlá určené na prepravu tovaru do zahraničia. Vozidlá taxislužby si môžete poistiť telefonicky cez Infolinku ČSOB Poisťovne na čísle 0850 111 303. Na ostatné vymenované vozidlá sa nevzťahuje havarijné poistenie.
Ako môžem nahlásiť poistnú udalosť?
Stala sa vám škoda? Vyberte si spôsob, ako chcete nahlásiť poistnú udalosť:
- online formulárom na nahlasovanie poistnej udalosti
- telefonicky na čísle 0850 311 312 (zo SR) alebo +421 2 5966 6997 (zo zahraničia)
Kedy začína krytie?
Ak poistenie vzniká zaplatením poistného v súlade s Návrhom poistnej zmluvy, krytie začína dňom uvedeným v Návrhu poistnej zmluvy ako začiatok poistenia za predpokladu, že stanovené poistné ste uhradili najneskôr v deň predchádzajúci začiatku poistenia. Ak je poistenie dojednané s okamžitou platnosťou, potom musí byť prvá splátka uhradená ešte v ten istý deň a začiatok krytia nastane dňom, hodinou a minútou uvedeným v Návrhu poistnej zmluve ako začiatok poistenia. Ak poistenie vzniká podpisom poistnej zmluvy, krytie začína o nultej hodine dňa začiatku poistenia.
Kde platí krytie poistenia?
Havarijné poistenie vrátane dojednaných pripoistení sa vzťahuje na poistné udalosti, ku ktorým došlo v priebehu trvania poistenia a ktoré vám ako poistenému vzniknú na geografickom území dohodnutom v poistnej zmluve, t. j. všetky štáty Európy a Turecko.
Zahŕňa havarijné poistenie aj poškodenie vozidla hlodavcami?
Áno, havarijné poistenie záhŕňa aj poškodenie vozidla hlodavcami.
Ako vypovedať zmluvu u vášho poskytovateľa poistenia
Pre zriadenie PZP u nás je potrebné, aby ste vypovedali zmluvu u vášho poskytovateľa poistenia. Výpoveď môžete podať najneskôr 6 týždňov pred koncom poistného obdobia. Vyplňte formulár pre výpoveď poistenia a odovzdajte ho vašej poisťovni jedným z nasledovných spôsobov:
- zaslaním na adresu vašej poisťovne,
- odovzdaním osobne v pobočke. Nezabudnite si vyžiadať potvrdenie o prevzatí formulára.
Ako môžem vypovedať poistnú zmluvu?
Poistenie zrušíte vypovedaním zmluvy. Výpoveď poistnej zmluvy (ďalej PZ) môžete podať najneskôr 6 týždňov pred výročím uzatvorenia PZ, tzn. pred automatickým ročným zúčtovaním.
Výpoveď PZ, resp. podpísanú žiadosť o zrušenie PZ môžete doručiť nasledovnými spôsobmi:
- v písomnej forme na adresu: ČSOB Poisťovňa, a.s., Žižkova 11, 81102 Bratislava,
- elektronicky zaslaním scanu alebo fotografie podpísanej výpovede na e-mailovú adresu poistovna@csob.sk.
Viac informácii vám ochotne poskytneme na čísle 0850 111 303.
Aká je územná platnosť poistenia?
Platnosť poistenia na jednotlivých územiach nájdete na zelenej karte. V prípade pripoistenia skiel vozidla je platnosť uvedená rovnako na zelenej karte. Pripoistenie stretu vozidla so zverou, živelnej udalosti a krádeže vozidla má územnú platnosť len v rámci Slovenskej republiky.
Môžem si poistiť aj vozidlo so zahraničnou EČV??
Poistenie motorového vozidla so zahraničnou evidenčnou značkou neumožňujeme.
Môžem si poistiť aj prívesný vozík?
V rámci havarijného poistenia neumožňujeme pripoistenie prívesného vozíka.
Ako zistím rok výroby motorového vozidla?
Dátum výroby motorového vozidla nájdete v položke B v technickom preukaze.
Kto je poistník a kto je poistený?
Poistník je osoba, ktorá uzatvára poistnú zmluvu, na základe čoho jej vzniká povinnosť platiť poistné. Poistený je majiteľ motorového vozidla.
Kde nájdem VS (variabilný symbol) k platbe poistného?
Variabilný symbol je zároveň číslom vašej poistnej zmluvy. Splátku poistného uhradíte jednoducho elektronicky platobnou kartou alebo cez kód na https://www.csob.sk/online-platba-poistneho.
Ako mám doplniť alebo zmeniť údaje v poistnej zmluve?
Údaje môžete zmeniť u svojho sprostredkovateľa/obchodného zástupcu alebo prostredníctvom Infolinky Poisťovne na čísle 0850 111 303 alebo e-mailovej adrese poistovna@csob.sk.
Je potrebné doložiť fotodokumentáciu auta?
Po uzatvorení havarijného poistenia vám príde e-mail s odkazom, kam vložíte potrebnú fotodokumentáciu. Ak ide o nové motorové vozidlo, prevzaté najneskôr v deň začiatku poistenia, stačí zaslať preberací protokol vozidla na poistovna@csob.sk.
Asistenčná služba k poisteniu
Asistenčné služby k havarijnému poisteniu vám poskytujú nasledovné služby:
- oprava vozidla na mieste,
- odtiahnutie a úschova vozidla v prípade poruchy alebo havárie,
- pri strate kľúčov otvorenie a výmena zámku,
- pomoc pri defekte pneumatiky,
- pokračovanie v ceste v prípade krádeže vozidla,
- doprava vozidla na územie SR pri oprave nad 7 dní,
- vyslanie náhradného vodiča pri hospitalizácii vodiča po nehode,
- pomoc v prípade zámeny paliva alebo pri spotrebovaní paliva,
- asistencia pri štartovaní po vybití batérie,
- odovzdanie odkazu blízkej osobe pri poruche, nehode alebo v tiesni.
V prípade poruchy alebo havárie volajte na nonstop telefónne číslo:
+421 2 4445 0050
Aktuálny zmluvný partner ČSOB Poisťovne, poskytujúci klientom asistenčné služby, je spoločnosť AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o., Hvězdova 1689/2a, 140 62 PRAHA 4.
Príklady zo života
Havária
V neprehľadnej križovatke klient nedal prednosť a spôsobil haváriu s následnou škodou na vozidle za 17 430€.
Počas jazdy v kolóne sa nepodarilo klientovi dobrzdiť a narazil do vozidla idúceho pred ním. Havária si vyžiadala opravu za 9 694 €.
Klient v mikrospánku narazil do kamióna a následne do stromu, čím došlo k značnému poškodeniu ľavej strany vozidla. Škoda predstavovala 10 463 €.
V daždi dostal klient šmyk na diaľnici a nárazom do zvodidiel si spôsobil škodu vo výške 6 178 €.
Odcudzené auto
Odcudzením auta neznámym páchateľom vznikla klientovi škoda za 17 283 €.
Z dvora rodinného domu neznámy páchateľ odcudzil vozidlo, čím spôsobil klientovi škodu 7 250 €.
Klient parkoval na parkovisku pred domom, ráno našiel poškodené zamykanie a vykradnuté vozidlo. Vznikla mu škoda za 4 953 €.
Vandalizmus
Neznámy páchateľ rozbil zadné sklo a poškodil kufor vozidla, čím spôsobil škodu 4 357 €.
Klientovi vznikla škoda vo výške 3 748 €, keď mu neznámy páchateľ úmyselne oškrel celé auto cudzím predmetom a rozbil zadné svetlá.
Živel
Počas cesty začala búrka so silným krupobitím, ktoré spôsobilo priehlbiny na karosérií vozidla. Náklady na opravu si vyžiadali 4 748 €.
Vznietenie v motorovej časti vozidla zapríčinilo škodu 3 905 €.
Poškodené čelné sklo
Kamienok spod kolies prechádzajúceho nákladného auta trafil čelné sklo na aute klienta. Keďže to bolo sklo s dažďovým senzorom, výmena sa vyšplhala na 538 €. Poisťovňa výmenu preplatila po odpočítaní iba 15 € spoluúčasti, keďže klient mal uzatvorené pripoistenie skiel.
Stret so zverou
Srnka skočila náhle do vozovky a ani intenzívne brzdenie nezabránilo čelnej zrážke. Oprava poškodeného vozidla stála 6 135 €.
Asistenčné služby
Nonstop asistenčné služby ocenil aj klient, ktorému sa počas nočnej cesty z Nitry do Košíc pokazilo vozidlo. Asistenčnou službou privolaný technik zhodnotil, že vozidlo nie je možné opraviť na mieste a zabezpečil odtiahnutie do najbližšieho servisu. Klient sa ubytoval v blízkom moteli a na druhý deň, po oprave vozidla pokračoval v ceste do Košíc. Náklady za odtiahnutie a ubytovanie poisťovňa preplatila v plnej výške.
Máte záujem o Havarijné poistenie?
Vyberte si z ponuky balíkov a pripoistení a poistite sa jednoducho online.
Zriadiť onlineTelefonická konzultácia
Nechajte nám na seba kontakt a my vám zavoláme alebo kontaktujte Infolinku ČSOB Poisťovne.
Zavoláme vám alebo zavolajte 0850 111 303Osobná konzultácia
Naplánujte si stretnutie v jednej z vybraných pobočiek.
Prednostne vás obslúžime.
Telefonická konzultácia
Nechajte nám na seba kontakt a my vám zavoláme alebo kontaktujte Infolinku ČSOB Banky.
Zavolajte nám