FAQ - IPPID
IPPID a PIN
Často kladené otázkyNajčastejšie otázky
Čo je to IPPID?
Kde zistím, aký je môj IPPID/PIN?
Ako si vytvorím IPPID?
Zablokoval som si IPPID. Čo mám robiť?
Ako si zmením PIN na prihlasovanie do Moja ČSOB?
IPPID je 8-miestne identifikačné číslo na prihlásenie do elektronického bankovníctva, ktoré vám automaticky pridelíme po uzatvorení zmluvy, ak sa rozhodnete využívať digitálne kanály ČSOB.
Prihlasovacie údaje spolu s identifikačným číslom IPPID ste dostali pri podpise zmluvy. Ak neviete nájsť svoj IPPID, môžete vyskúšať tieto možnosti:
•
Opýtajte sa našej virtuálnej asistentky Kate v aplikácii ČSOB SmartBanking. Stačí napísať správu „Ukáž môj IPPID"
•
Overte si IPPID telefonicky na ČSOB Infolinke 02 5966 8844 alebo osobne v pobočke ČSOB
•
Vo svojej doručenej pošte, ak ste si účet zakladali online, vyhľadajte e-mail s predmetom „Vitajte v ČSOB", v ktorom sa váš IPPID nachádza
•
Prejdite do online procesu založenia účtu na konci ktorého vám pridelíme prihlasovacie údaje spolu s IPPID. Pre maximálnu bezpečnosť overíme vašu totožnosť pomocou tvárovej biometrie a skenovania občianskeho preukazu
Pre získanie identifikačného čísla IPPID musíte prejsť digitálnym procesom registrácie:
•
cez mobilnú aplikáciu ČSOB SmartBanking
•
cez web prostredníctvom založenia účtu
•
v ktorejkoľvek pobočke ČSOB
Ak ste si IPPID zablokovali, kontaktujte telefonicky ČSOB Infolinku 02 5966 8844
Zmeniť PIN na prihlasovanie do Moja ČSOB môžete na prihlasovacej stránke kliknutím na Zabudol som PIN / Generovať nový PIN. Budete potrebovať váš IPPID a bezpečnostné kontakty pre elektronické bankovníctvo – mobilné číslo a e-mail.