Čo všetko dokážete vyriešiť online | ČSOB
Čo všetko dokážete vyriešiť z domu pomocou aplikácie ČSOB SmartBanking a internetbankingu Moja ČSOB?
V tomto období je kvôli šíriacemu sa koronavírusu mimoriadne dôležité, v čo najväčšej miere eliminovať pohyb na miestach, kde môžeme prísť do styku s ďalšími osobami. Preto vám prinášame tipy, ako spravovať svoje financie a bankové či poistné produkty priamo z vášho smartfónu alebo pomocou webového prehliadača na počítači.
Prehľad užitočných funkcií v mobilnej aplikácii ČSOB SmartBanking:
- Jednorazové platby a trvalé príkazy
- Online nákup produktov
- Mimoriadne splátky hypotéky
- Aktuálny prehľad v investičnom portfóliu
- Pravidelné investovanie
- Nastavenia limitov pre internetové platby
- Multibanking
Najnovšiu verziu oceňovanej mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking si môžete bezplatne stiahnuť do svojho smartfónu pre operačný systém iOS a Android.
V novom internetbankingu Moja ČSOB nájdete:
- SEPA platby, cezhraničné platby, trvalý príkaz či úhrada splátky kreditnej karty
- Zriadenie kreditnej karty alebo povoleného prečerpania k bežnému účtu online, bez nutnosti návštevy pobočky
- Všetky bankové produkty na jednom mieste
- História pohybov znázornená aj v grafickej podobe
- Platobné šablóny
- Online nákup produktov
Internetbanking Moja ČSOB je postupne aktualizovaný a kontinuálne pracujeme na vývoji nových funkcií, ktoré vám uľahčia každodennú správu financií a produktov.
Informácie k zmene otváracích hodín priebežne aktualizujeme v sekcii Novinky na našej webovej stránke. Klientom taktiež odporúčame uprednostniť využitie siete bankomatov a vkladových bankomatov pre výbery, respektíve vklady hotovosti. Situáciu budeme monitorovať aj naďalej a o prípadných zmenách vás budeme včas informovať.
Pre viac informácií nás kontaktujte telefonicky na čísle 02 5966 8844 alebo emailom na info@csob.sk.