Mobilná aplikácia ČSOB SmartToken

Často kladené otázky
×
Vyberte kategóriu
Prečo ste SMS autorizáciu nahradili SmartTokenom?
Aktivácia ČSOB SmartToken
Odblokovanie SmartTokenu
Overenie platby aplikáciou SmartToken
Prečo ste SMS autorizáciu nahradili SmartTokenom?
Aktivácia ČSOB SmartToken
Odblokovanie SmartTokenu
Overenie platby aplikáciou SmartToken

Najčastejšie otázky

ČSOB ukončila podporu zasielania autorizačných kódov prostredníctvom SMS správ a ako náhradu zvolila autentifikačný nástroj ČSOB SmartToken v súvislosti s novými pravidlami a požiadavkami pre bezpečnú správu financií prostredníctvom služieb elektronického bankovníctva, smernica Európskej únie 2015/2366, skrátene PSD2

Najskôr je potrebné si aplikáciu stiahnuť v aplikačnom obchode: AppStore, Google Play a AppGallery. Pre aktiváciu SmartToken zadáte prihlasovacie údaje do elektronického bankovníctva: identifikačné číslo IPPID a PIN. Prečítajte si podmienky a aplikáciu aktivujte.

1.

Stiahnite si aplikáciu v aplikačnom obchode: AppStore, Google Play, AppGallery

 
Apple app storeApple app store
Goole playGoole play
App galleryApp gallery
2.
Pre aktiváciu aplikácie SmartToken zadajte prihlasovacie údaje identifikačné číslo IPPID a PIN (prihlasovacie údaje do elektronického bankovníctva).
3.
Overenie na základe SMS autorizácie.
4.
Po úspešnej autorizácii si vytvorte heslo, ktoré budete používať pre prihlásenie sa do mobilnej aplikácie SmartToken.
5.
Na záver sa vám ukáže potvrdenie o úspešnom aktivovaní.

V prípade nedoručenia aktivačného kódu kontaktujte telefonicky ČSOB Infolinku 02 5966 8844

Skontrolujte, či je Vaša aplikácia aktualizovaná na najnovšiu dostupnú verziu. Môže sa však stať, že niektoré transakcie budú overené pomocou SMS. Tento spôsob overenia je aj naďalej podporovaný pre prípad akejkoľvek komplikácie s overením pomocou aplikácie.

Prečo ste SMS autorizáciu nahradili SmartTokenom?

ČSOB ukončila podporu zasielania autorizačných kódov prostredníctvom SMS správ a ako náhradu zvolila autentifikačný nástroj ČSOB SmartToken v súvislosti s novými pravidlami a požiadavkami pre bezpečnú správu financií prostredníctvom služieb elektronického bankovníctva, smernica Európskej únie 2015/2366, skrátene PSD2

Aktivácia ČSOB SmartToken

Mobilná aplikácia SmartToken je autentifikačno-autorizačný nástroj, ktorý slúži na prihlasovanie do internetbankingu Moja ČSOB, potvrdzovanie platieb v Moja ČSOB a na aktiváciu mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. S aplikáciou SmartToken zároveň potvrdzujete 3-D Secure platby na internete. ČSOB SmartToken spĺňa najnovšie bezpečnostné opatrenia.

Nová aplikácia ČSOB SmartToken je dostupná v obchodoch Google Play, App Store a App Gallery pre operačné systémy Android od verzie (5+) a iOS od verzie (11+)

Najskôr je potrebné si aplikáciu stiahnuť v aplikačnom obchode: AppStore, Google Play a AppGallery. Pre aktiváciu SmartToken zadáte prihlasovacie údaje do elektronického bankovníctva: identifikačné číslo IPPID a PIN. Prečítajte si podmienky a aplikáciu aktivujte.

1.

Stiahnite si aplikáciu v aplikačnom obchode: AppStore, Google Play, AppGallery

 
Apple app storeApple app store
Goole playGoole play
App galleryApp gallery
2.
Pre aktiváciu aplikácie SmartToken zadajte prihlasovacie údaje identifikačné číslo IPPID a PIN (prihlasovacie údaje do elektronického bankovníctva).
3.
Overenie na základe SMS autorizácie.
4.
Po úspešnej autorizácii si vytvorte heslo, ktoré budete používať pre prihlásenie sa do mobilnej aplikácie SmartToken.
5.
Na záver sa vám ukáže potvrdenie o úspešnom aktivovaní.

V prípade nedoručenia aktivačného kódu kontaktujte telefonicky ČSOB Infolinku 02 5966 8844

Odblokovanie SmartTokenu

V prípade, že 5-krát po sebe zadáte zlú odpoveď pri potvrdzovaní platby alebo prihlasovaní sa do intertebankingu Moja ČSOB, dôjde automaticky k zablokovaniu vášho autorizačno-autentifikačného zariadenia – aplikácie SMartToken. Pre odblokovanie kontaktujte ČSOB Infolinku 02 5966 8844.

Overenie platby aplikáciou SmartToken

Mobilná aplikácia ČSOB SmartToken slúži na generovanie jednorazových kódov pre prihlásenie klienta, elektronický podpis odosielaných príkazov v internetbankingu Moja ČSOB a zároveň pre aktiváciu aplikácie ČSOB SmartBanking či potvrdenie internetovej 3-D Secure platby. Po potvrdení platby v SmartTokene je potrebné vrátiť sa na stránku obchodníka pre korektné prebehnutie platby.


Skontrolujte, či je Vaša aplikácia aktualizovaná na najnovšiu dostupnú verziu. Môže sa však stať, že niektoré transakcie budú overené pomocou SMS. Tento spôsob overenia je aj naďalej podporovaný pre prípad akejkoľvek komplikácie s overením pomocou aplikácie.

Pomohla vám táto stránka?

Áno
Nie

Ďakujeme za váš názor.