Internet banking Moja ČSOB

Často kladené otázky
×
Vyberte kategóriu
Prihlasovacie údaje a prihlásenie do Moja ČSOB
Limity na platby
Výpisy a notifikácie
Prihlasovacie údaje a prihlásenie do Moja ČSOB
Limity na platby
Výpisy a notifikácie

Najčastejšie otázky

Prihlasovacie údaje ste dostali pri podpise zmluvy. Ak neviete nájsť svoj IPPID, poradí vám naša virtuálna asistentka Kate. Stačí napísať správu „Ukáž môj IPPID". Identifikačné číslo IPPID si viete overiť aj telefonicky na ČSOB Infolinke 02 5966 8844 a v pobočke ČSOB alebo vyhľadať vo svojej doručenej pošte e-mail s predmetom „Vitajte v ČSOB", v ktorom sa váš IPPID nachádza.

Prejdite do online procesu registrácie, na konci ktorého vám pridelíme prihlasovacie údaje spolu s IPPID. Pre maximálnu bezpečnosť overíme vašu totožnosť pomocou tvárovej biometrie a skenovania občianskeho preukazu.

Ak ste si IPPID zablokovali, kontaktujte telefonicky ČSOB Infolinku 02 5966 8844.

Zasielanie výpisov na emailovú adresu si nastavíte v Moja ČSOB v záložke Výpisy. V mobilnej aplikácii SmartBanking zatiaľ výpisy nie sú dostupné.

Výpis z účtu dostanete do 3 dní po ukončení odbdobia, za ktoré je výpis generovaný.

Prihlasovacie údaje a prihlásenie do Moja ČSOB

Do internetbankingu Moja ČSOB sa prihlásite pomocou modrého tlačidla Internetbanking, umiestneného vpravo hore na hlavnej stránke www.csob.sk.

Prihlasovacie údaje ste dostali pri podpise zmluvy. Ak neviete nájsť svoj IPPID, poradí vám naša virtuálna asistentka Kate. Stačí napísať správu „Ukáž môj IPPID". Identifikačné číslo IPPID si viete overiť aj telefonicky na ČSOB Infolinke 02 5966 8844 a v pobočke ČSOB alebo vyhľadať vo svojej doručenej pošte e-mail s predmetom „Vitajte v ČSOB", v ktorom sa váš IPPID nachádza.

Ak ste si IPPID zablokovali, kontaktujte telefonicky ČSOB Infolinku 0850 111.

Zmena PIN na prihlasovanie do Moja ČSOB je možná prostredníctvom prihlasovacej stránky kliknutím na Zabudol som PIN / Generovať nový PIN. Pre zmenu PIN-u budete potrebovať Vás IPPID a bezpečnostné kontakty pre Elektronické bankovníctvo -mobilné číslo a email.


Limity na platby

V elektronickom bankovníctve môžete mať nastavený aktívny alebo pasívny prístup. V prípade aktívneho prístupu platia pre autorizačné nástroje nasledovné limity

V prípade, že ste majiteľom účtu, máte automaticky nastavený aktívny prístup s limitmi pre SmartToken 34 000 € pre transakciu a o zmenu je možné požiadať na ktorejkoľvek pobočke ČSOB. O zmenu pasívneho alebo aktívneho prístupu môže požiadať len majiteľ účtu. Limit na autorizačnom zariadení si určuje samotný disponent a o zmenu tohto limitu môže požiadať osobne na ktorejkoľvek pobočke ČSOB.

Výpisy a notifikácie

Zasielanie výpisov na emailovú adresu si nastavíte v Moja ČSOB v záložke Výpisy. V mobilnej aplikácii SmartBanking zatiaľ výpisy nie sú dostupné.

Automatické notifikácie si môžete nastaviť v Moja ČSOB v záložke Nastavenia / Notifikácie. Notifikácie si môžete dať zasielať SMS za poplatok alebo bezplatne na emailovú adresu.

Výpisy, ktoré vám boli vygenerované si viete pozrieť v internetbankingu Moja ČSOB. Postupujte nasledovne:

1.
Prihláste sa do internetbankingu Moja ČSOB. Na hlavnej obrazovke v hlavičke cez Platby a výpisy vyberte z ponuky Výpisy.
2.
Archív výpisov sa vám ihneď zobrazí, stačí zadefinovať, pre ktorý produkt chcete zobraziť výpisy.

Výpisy sú archivované 10 rokov a viete si ich spätne pozerať v internetbankingu Moja ČSOB.

  • mesačné - 580 dní od ich vygenerovania
  • týždenné - 217 dní od ich vygenerovania
  • denné - 186 dní od ich vygenerovania
  • Ostatné (SNAP) - 30 dní od vygenerovania

Pomohla vám táto stránka?

Áno
Nie

Ďakujeme za váš názor.